2007年11月2日星期五

-友谊永固-



即将毕业了,好舍不得哦!!
我们的相识,是一种缘分!!!
~我希望我们可以友谊永固~


15 条评论:

匿名 说...

突然觉得很伤心
5年就这样过了
我们也要各分西东
看着你的video
眼泪都快掉下来
我们真的要分开了吗?
我希望那个答案是“不是”
可是事实不是如此
希望未来的日子里
你永远幸福快乐
还有要永远记得我~~~
希望时间不会把我从你的脑海里抹去~~~

ChiA LyNN 说...

Lee Yong:
不会的,除非我的了老人痴呆症,
否则,我不会忘记你的~
谢谢你这些年来陪伴我,
我学习了很多很多,
真的很谢谢你。。。
我也很希望你不会把我望的一干二净。。
希望有一天,当你和你新朋友在一起看到我的时后,你会对你朋友说:“这是我的朋友”!

~嘉玲~

匿名 说...

嘉玲~~
放心吧~我永远记得你
也会告诉我朋友
你是我的朋友~
我也谢谢你让我学到不少东西
在成长的路上一直陪着我
加油咯~为自已的未来奋斗!!!
-lee yong-

匿名 说...

time really flies!!!
js twinkling of an eye ady finish our study of form 5.
We have to leave each other sooner.
Very 舍不得啦。。。
Jovenne Wong Chia Lynn ~~~~~~~~
如果你忘记我,我恨死你!!!!!
=P
video 很棒!
edit 到不错!
哈哈~
希望你能幸福快乐~
spm 加油!
不要懒惰啦。。哈哈
friendship 4ever!
如果曾经有做过any令你不满的事情,
别怪我哦//哈哈。。。不过应该没有吧。
加油!!!!! 
muackszzzzz

永远支持你的阿娴妹。。。哈哈

ChiA LyNN 说...

娴妹,
谢谢你这两年来不离不弃的陪伴,
是你在我最难过的时候陪伴我,给我意见,
班上只有我们这2个女生,
谢谢你跟我合作。。。哈哈
谢谢你。。。。。
我肯定不会忘记你的啦。。。你放心。。
要忘记你都难啦。。。哈哈
你也一样啦。。懒惰虫。。
加油!!!!
希望你能考获11科A1.....你可以的!!

~玲girl~

fewwords 说...

like the video so much
u r a really good fren...
keep all the memories...
dun be sad to leave..
we leave to achieve our dream n we meet again to celebrate our success..
so, be happy, accountant!
dun mind i tell all of them ur dream :)
all the best ya!

ChiA LyNN 说...

hau,
我不介意。。。
你真的很不错,没有泼我冷水。。。
很多人听到我说要做会计师,
就会问我:“考虑清楚了吗?”嘻嘻
谢谢你喜欢我做的video,
可能你感受到了我的用心吧!!(哈哈,自恋)
可是说实在的,我真的真的很不舍得你们。。。
毕竟我们认识对方已经很久很久了。。(从peter and jane吧!)祝你成功。。祝福你!!!

-嘉玲-

匿名 说...

thanks for the video clip,,,
it is really nice n meaningfull..
sumore lots of our photos....i like it...
as long as we keep contact,v still can meet each other anytime anywhere anymoment....
so,,i hope who ever view this can active urself in those websites which r member club or blog tht is related with our form 5 group...v will create one later....so,,please add in urself to ya,,thanks...so hope v still can have a meet after form 5...
good luck to form 5 students...
frenship forever...

匿名 说...

thanks for the video clip,,,
it is really nice n meaningfull..
sumore lots of our photos....i like it...
as long as we keep contact,v still can meet each other anytime anywhere anymoment....
so,,i hope who ever view this can active urself in those websites which r member club or blog tht is related with our form 5 group...v will create one later....so,,please add in urself to ya,,thanks...so hope v still can have a meet after form 5...
good luck to form 5 students...
frenship forever...
from ur best fren Chanhong...good luck 2 u 2,leng lui

pEi ch!n 说...

dear frenz...
time flies by so fast...hope our friendship last forever!!!dun 4get always keep in touch ya...do well in ur SPM de....
i treat u everything u want...goin further study at outstation b carefull o~~~back kk go lim teh lar....

or juz rite after SPM also can...haha

匿名 说...

well...gud luck for u and all the 1990 frens la...c u at kl la..haha

匿名 说...

朋友

这些年 一个人 风也过 雨也走 有过泪 有过错 还记得坚持甚么
真爱过 才会懂 会寂寞 会回首 终有梦 终有你 在心中
朋友一生一起走 那些日子不再有 一句话 一辈子 一生情 一杯酒
朋友不曾孤单过 一声朋友你会懂 还有伤 还有痛 还有走 还有我。。。

朋友。。。要常聚 常见面哦~~~~

-peich!n-

ChiA LyNN 说...

阿宏哥,
即将分离。。。
可是,我不是很担心你。。
因为你都是到处跑的啦。。。
要见到你,容易过吃饭啦。。。
哈哈。。。不要忘记我哦~~~

-RocK 5delta-
常被你。。的玲!!!

ChiA LyNN 说...

"well...gud luck for u and all the 1990 frens la...c u at kl la..haha"

hehe....sure can c u at kl..
but who r u neh??

ChiA LyNN 说...

佩婧姐姐。。。。很熟悉的称呼。。对不对??
记得在peter&jane时,时常骗其他人我们是双胞胎。。。呵呵~想回去还蛮搞笑的!!hahaxx..
你还没决定你的去向啊。。。。希望你可以到我到的地方咯。。。。那时候,要出来就出来。。。要见面就见面。。。。姐,+u 咯~
我一定不会忘记你的。。。我也不会忘记我所认识的朋友。。。。!!!!永远永远在我心中~~
还有,去日本。。。一路顺风~!!!!记得我的手信哦~~哈哈!!!!!好啦,记得要每次上来我的部落格留言哦~~!!!!谢谢你 !!!

你的双胞胎,
-玲妹-